2.მთავარი იდეა:
საკუთარი კუთხის უკეთ შეცნობა.
შედარება სხვა კუთხეებთან.
3.აქტუალობა:უფრო
მეტი გაიგონ საკუთარი
კუთხის მდებარეობის, წეს-ჩვეულების,
კულტურის შესახებ.
4.მიზანი:ხელი
შეუწყოს მოსწავლეებს ისტ-ის დახმარებით
მონაცემთა შეგროვებას, აგრეთვე
დამოუკიდებლად მოიძიონ მეტი ინფორმაცია, როგორ შეაჯერონ
მოპოვებული ინფორმაცია ისე, რომ კვლევის
საბოლოო პროდუქტი გამოვიდეს
სრულყოფილი.
5.მოსწავლეთა
ასაკი: მერვე კლასი.
6.ხანგრძლივობა:ორი კვირა.
7.მოსალოდნელი
შედეგები :მოსწავლეები უკეთ გაეცნობიან საკუთარ კუთხეს ,შეძლებენ შემდეგ
ეს ინფორმაცია წარმოაჩინონ დაინტერესებული პირისთვის
ან უცხოელი ტურისტისთვის. აგრეთვე ისწავლიან
ისტ-ის დახმარებით როგორ მოიპოვონ
და წარმოაჩინონ მასალები. გამოთქვან
საკუთარი აზრი. გააკეთებენ
ელექტრონულ პრეზენტაციებს თემებიდან
გამომდინარე.
8.ძირითადი
რესურსები :კომპიუტერი, ინტერნეტიდან ამოღებული
მასალა, წიგნები, ისტორია.
9.მსვლელობა:კლასი
მუშაობს ჯგუფურად, ავირჩიეთ
ლიდერი, თითოეულ მოსწავლეს გაუნაწილე
დავალება მოიძიონ მასალები,
მოძიებული მასალები შეაჯამონ
ერთად.
10.საგნებთან კავშირი: ისტი, ისტორია.ისტ.VIII.7. მოსწავლეს შეუძლია
დაახასიათოს კავკასიის რეგიონი. მოსწავლეს შეუძლია მსჯელობა . პოლიტიკური და ეკონომიკური პროცესებით გამოწვეულ
სოციალურ ცვლილებებზე.
მოსწავლეს
შეუძლია საზოგადოების კულტურის საფუძვლების კვლევა.მოსწავლეს შეუძლია
გამოყოს და დაახასიათოს მნიშვნელოვანი მოგზაურობები.
11.ხელმძღვანელი:მასწავლებელი თამარ ინასარიძე.
12.ელ. ფოსტა: tamarainasaridze78
No comments:
Post a Comment